Coșul tău este gol acum!
Rulment pentru întoarcerea curelei Poliamidă PA6 Polish, 523404005/2
8,00 lei
În stocÎn stoc
Produse similare
-
Piese & Accesorii
Pompa de combustibil Kubota L3408 / 92,50 mm / 6-15-110-01 / 17121-52030 6-15-110-01
Pompă universală de combustibil în interiorul rezervorului, submersibilă pentru tractoare japoneze Kubota seria L și mini tractoare de alte mărci.
O pompă de combustibil este un dispozitiv a cărui sarcină este să livreze combustibil din rezervorul de combustibil către sistemul de combustibil , să mențină presiunea corespunzătoare a combustibilului și să livreze cantitatea corectă de combustibil pentru ca motorul să funcționeze corect. Cea mai populară pompă de combustibil folosită la tractoare este o pompă submersibilă în rezervor, montată în interiorul rezervorului de combustibil, care funcționează complet scufundată.
Dimensiuni :
inaltime totala: 92,50 mm,
distanța dintre orificiile șuruburilor: 44 mm,
Diametrul orificiilor pentru șuruburi de montare: 6,50 mm,
diametru caps: interior 6,30 / 6,30 mm, exterior 8/8 mm,
doua garnituri incluse,
numere comparative: 17121-52030.
Modele de tractoare :Kubota :
Kubota L3408,
si altul.
Cele mai frecvente defecțiuni ale pompei de combustibil submersibile sunt atunci când tractorul funcționează cu prea puțin combustibil. Pompa din interiorul rezervorului este răcită și lubrifiată cu combustibil în timpul funcționării, astfel încât conducerea cu prea puțin combustibil o poate deteriora. Primele semne ale unei pompe de combustibil deteriorate sunt scăderea puterii motorului, funcționarea bruscă a motorului sau probleme la pornirea motorului .(0 reviews)120,00 leiPrețul inițial a fost: 120,00 lei.100,00 leiPrețul curent este: 100,00 lei. Adaugă în coș -
Piese & Accesorii
SEMERING 27 x 42 x 7 mm, arbore central Kubota L4508, AE1543H, TC232-14670 5-08-118-16
Etanșant, simering intern al arborelui central cu dimensiuni de 27x42x7 mm și simbolul AE1543H, pentru tractoare și mini tractoare japoneze din seria Kubota L și altele.
Sigilantul este un inel de cauciuc (cunoscut și sub denumirea de simmer ring, Simmer ring), numit după inventator), care este cel mai adesea realizat din cauciuc sau alt plastic care îndeplinește cerințele tehnice asumate. Etanșarea este utilizată pentru etanșarea elementelor rotative ale sistemului cu o presiune internă maximă de până la 0,1 MPa și care sunt scufundate în timpul funcționării, cel mai adesea este o pâlnie, diverse tipuri de lubrifianți și uneori benzină sau apă. Cea mai obișnuită utilizare a etanșanților este etanșarea arborilor și a sistemelor de transmisie a puterii sau a acționărilor mașinilor și dispozitivelor. Există diferite tipuri de etanșări, cele mai comune sunt etanșările casetelor(din două piese), inele de etanșare cu un arc de jur împrejur sau garnituri cu o carcasă (capac) parțial metalică . Etanșanții previn scurgerea uleiului sau lubrifiantului și împiedică pătrunderea contaminanților în sistem.
Dimensiuni :
Diametru interior: 27 mm,
Diametru exterior: 42 mm,
Inaltime: 7 mm,
Numere comparative: AE1543H , TC232-14670 .
Modele de tractoare :Kubota :
Kubota L3408
(0 reviews) -
Piese & Accesorii
Bucșă 28 x 32 x 30 mm, bucșă culisantă levier spate / Kubota M9000 / 36330-81830 6-14-150-01
Manșon culisant legaturi spate (arborele de ridicare) , dimensiuni 28 x 32 x 30 mm pentru tractoare Kubota seria M și altele.
Un manșon , un manșon glisant este un manșon conceput pentru a funcționa în condiții dificile și care, datorită procesului de producție și a utilizării de materii prime adecvate, are o rezistență foarte mare la abraziune și sunt capabile să suporte sarcini grele. Rulmentul simplu , așa cum este numit uneori, are adesea o canelură sau un orificiu intern pentru a facilita accesul lubrifiantului la suprafețele de contact.
Dimensiuni :
diametru exterior: 32 mm,
diametru interior: 28 mm,
inaltime: 30 mm,
numere comparative: 36330-81830.
Modele de tractoare :Kubota :
Kubota M9000.
Primele semne de uzură ale manșoanelor glisante sunt un zgomot constant de clic în timpul funcționării. Presiunea corectă a sistemului de lubrifiere și utilizarea uleiului cu vâscozitatea corectă sau schimbarea prea rar a uleiului au un impact direct asupra duratei de viață a bucșei.(0 reviews)